0

Pretraga

Sve cene na sajtu su sa uračunatim PDV-om. Besplatna dostava za porudžbine preko 3000 RSD.

Povraćaj sredstava?

Reklamacije

Ukoliko ste robu kupili u online prodavnici, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovete telefonom na broj 014 228 510. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas kontaktirate, najkasnije u roku od 24 sata od trenutka prijema pošiljke, pozivom na 014 228 510.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošaa, molimo Vas da nas kontaktirate na 014 228 510.

Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:

  • Broj Vašeg računa – otpremnice;
  • Šifru artikla koji želite da reklamirate;
  • Opis problema koji imate;

Tražene podatke možete dostaviti pozivanjem broja telefona 014 228 510.

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.

Zvaničan Pravilnik o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći ovde (ovde se obično linkuje dokument sa detaljno opisanim problemima artikala u ponudi).

NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme NARUČI, saglasni ste sa uslovima reklamacije.

Kako kupiti On-Line?

Nazad na vrh
Proizvod je dodat u vašu korpu.