Povraćaj sredstava?
Reklamacije
Ukoliko ste robu kupili u online prodavnici, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovete telefonom na broj 014 228 510. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas kontaktirate, najkasnije u roku od 24 sata od trenutka prijema pošiljke, pozivom na 014 228 510.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošaa, molimo Vas da nas kontaktirate na 014 228 510.
Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:
- Broj Vašeg računa – otpremnice;
- Šifru artikla koji želite da reklamirate;
- Opis problema koji imate;
Tražene podatke možete dostaviti pozivanjem broja telefona 014 228 510.
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.
Zvaničan Pravilnik o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći ovde (ovde se obično linkuje dokument sa detaljno opisanim problemima artikala u ponudi).
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme NARUČI, saglasni ste sa uslovima reklamacije.